PŘIJĎTE K NÁM!

PONDĚLÍ – SOBOTA

11:00 – 22:00

NEDĚLE

11:00 – 20:00

KONTAKT

TELEFON

+420 773 279 782

MAIL

info@nepalirestaurant.cz

ADRESA

The Kathmandu – NEPALI restaurant
Dolní náměstí 25/40
779 00 Olomouc

O NÁS

Základním kamenem každé restaurace je kvalita jídla a úroveň služeb. V obou kategoriích nechává restaurace Nepali konkurenci daleko za sebou. Dosažení a udržení takové třídy není v žádném případě snadné; vyžaduje to neúnavný zápal, tvrdou práci a oddanost zásadám, na kterých jsme vznikli. Krátce řečeno, jde o dílo pana Buddhy (zakladatel a majitel) a jeho týmu.

Pan Buddha je specialista na asijskou kuchyni a pochází z Nepálu. V roce 1998 vystudoval kulinářskou akademii v Nepálu, kde měl tu čest studovat u věhlasných odborníků. Okamžitě mu byla nabídnuta pozice šéfkuchaře nejvyšší úrovně v místním prestižním švýcarském hotelu. Jeho kuchařské zkušenosti a inovativní přístup brzy zaujaly mezinárodní lovce talentů, což vedlo k jeho přesunu do Dubaje. V hlavním městě Spojených arabských emirátů pracoval jako šéfkuchař jedné z největších cateringových společností. Poté se přestěhoval do Hongkongu, kde pracoval v restauraci kasina. O 12 měsíců později byl jmenován vedoucím kuchařem v luxusním hotelu na Mauriciu. Zde působil tři roky.

V roce 2009 Buddha přijal nabídku stát se partnerem a šéfkuchařem v olomouckém restaurantu Himalaya. Zde se Buddha prosadil jako možná jeden z nejautentičtějších kuchařů indických jídel v této restauraci. Ačkoli šlo o prosperující podnik, názorové rozdíly mezi majiteli vedly k uzavření podniku, a tak se v roce 2015 Buddha vrhl do založení vlastní restaurace Kathmandu (dnes známé mnoha věrným zákazníkům jako nepálská restaurace Nepali). Přestože v Olomouci byly a jsou i další indické restaurace, do Buddhovy restaurace přicházeli staří zákazníci z dob restaurace Himalaya a stále větší počet i nových zákazníků z Olomouce i z dalekého okolí.

 

Co vlastně dělá z restaurace Nepali tak vyhledávaným místem? Jedná se především o výše uvedené principy, na kterých byla od začátku založena. Je to rodinný podnik, který má každý den čerstvé suroviny (koření z Pákistánu/Indie/Nepálu, čerstvý koriandr a petržel, kari není mleté ani instantní atd.), kvalitní maso a zeleninu (které vozí každý den čerstvé osvědčení dodavatelé – například používáme pouze čerstvý listový špenát). Denně se vaří vše čerstvé (nic mraženého, žádný prášek do pečení v plackách Nan jako to dělají jinde). V restauraci je živá atmosféra, zákazníkům se speciálně věnujeme, nešetříme na velikosti porce a především respektujeme individuální potřeby každého klienta (někdy zákazníci chtějí jen polovinu placky Nan a trochu rýže).

Jako u mnoha takových mimořádných podniků i zde platí, že pro Buddhu a jeho tým je práce posláním. Naší hlavní mocitvací není výdělek, ale spokojenost zákazníka. Proto volíme poctivý přístup a nejvyšší možnou kvalitu každého jednotlivého jídla. a to i u obědového menu podávaného formou bufetu, které je snad nejštědřejší v regionu a vaří se denně čerstvé a neustále se doplňuje.

Buddhova slova:
Naším dlouhodobým cílem je udržet si vysokou úroveň spokojenosti zákazníků. Vítáme připomínky a návrhy a snažíme se jim co nejvíce vyhovět. Chtěli bychom se rozšířit do dalších měst, ale systém získávání víz pro kuchaře z Nepálu je skličující a časově velmi náročný. Nikdy se ale nevzdám a jednoho dne se nám to povede.

Je to dřina, ale nám se to tak líbí. Za celou dobu existence naší restaurace si nestěžoval žádný zákazník a my se snažíme, aby to tak i zůstalo.

Jsme velmi vděční zákazníkům za jejich loajalitu a úctu. A jsme vděční také za naše osvědčené dodavatele, že díky nim můžeme udržovat náš vysoký standard. Jako majitel jsem také velmi vděčný své rodině a svému týmu za jejich odhodlání a neochvějnou podporu.